CINECLUB MANRESA. PROGRAMACIÓ MARÇ – ABRIL – MAIG

La dona, la memòria i el compromís monopolitzen la majoria de les pel·lícules que t’oferirà la programació primaveral del Cineclub Manresa.

Podrem gaudir finalment d’una de les obres majors més captivadores, esquinçadores i profundes dels darrers temps: La vida de Adèle. Absolutament imprescindible.

Hi hauran molts més retrats femenins de primer ordre: els dos títols (Fe i Esperanza) que tanquen l’admirable trilogia Paraíso, Barbara i Camille Claudel 1915.

La visió crítica de la nostra realitat més propera es concretarà amb la mexicana Heli (premiada a Cannes), la italiana La Pequeña Venecia i la japonesa De tal padre, tal hijo.

I la ració de cinema documental estarà ben representat amb testimonis com Rafea i el sol, OMG. Organisme modificat genèticament i Lloga una família, SA.. El mateix gènere també ens servirà per apropar-nos a fenòmens culturals amb títols com Moustaki comme Ulysse i La història d’un teatre lliure.

La nostra entitat també ha programat, dins de l’espai Aules de Cultura, el curs “Llums i ombres de la memòria, una mirada des de la cinematografia”, que es complementarà amb un cicle farcit de “delicatessen”: Fresas salvajes (Bergman), Mulholland Drive (Lynch), Amarcord (Fellini) i Érase una vez América (Leone).

Ja ho saps, prepara l’agenda…un allau de cinema de molts quirats està a punt d’arribar!

Aquí podreu trobar la programació