CINECLUB AMICS DEL CINEMA DE LA VALL DE RIBES. PROGRAMA DE CINEMA DE TERROR i THE WALKING RIBES

La primera festa zombie de la comarca del Ripollès El proper divendres dia 2 de novembre de 2012, el dia dels morts, els Amics del Cinema de la Vall de Ribes organitzen un Programa de Cinema de Terror al Cinema Catalunya de Ribes de Freser, coincidint amb la primera edició de The WALKING RIBES, la primera festa zombie de la comarca, organitzada per la Comissió de Festes de Ribes de Freser.La caminada dels zombies començarà al Cinema Catalunya i un cop acabades les projeccions començarà la festa zombie al Teatre Municipal de Ribes de Freser.

Les pel·lícules que es projectaran són el resultat de la votació popular que s’ha realitzat entre els socis de l’Associació dels Amics del Cinema de la Vall de Ribes i els espectadors del Cinema Catalunya. La votació s’ha realitzat a través d’una enquesta publicada a la pàgina web de l’entitat.

A les 21:00 h es projectarà [REC], de l’any 2007, la primera pel·lícula de la sèrie, dirigida per Jaume Balagueró i Paco Plaza. Projecció en VO. (castellà)

A les 22:35 h es premiarà al millor espectador disfressat, la decisió serà presa pel mateix públic assistent.

A les 22:45 h és l’hora prevista pel començament del film AL FINAL DE LA ESCALERA, de l’any 1980, títol oríginal, “THE CHANGELING”. Projecció en VOSE.

A les 00:30 h, del dia 3 de novembre, començarà The WALKING RIBES, la primera festa zombie del Ripollès al Teatre Municipal de Ribes de Freser. L’entrada és gratuïta. Es premiaran les 3 millors disfresses.

El preu del Programa doble de Cinema de Terror és de 8 €. El Cinema Catalunya obrirà les portes a les 20:30 h.

Proper Programa Especial:

El dia 7 de desembre de 2012, es projectarà la MARATÓ DE LA TRILOGIA de “El Señor de los Anillos”, la reserva de les localitats ja és operativa des del web dels Amics.