CINECLUB AMICS DEL CINEMA DE LA VALL DE RIBES. 2n FESTIVAL GOLLUT. PALMARÉS

El 2n Festival Gollut, el certamen de cine compromès i fotoperiodisme de temàtica social, ha finalitzat la seva segona edició amb un increment en espectadors, de films projectats, d’inscripcions i col·laboracions amb entitats i empreses que auguren una consolidació de l’esdeveniment en futures edicions.

La segona edició del Festival Gollut, que s’ha dut a terme al Cinema Catalunya durant el Pont de Maig, ha acabat esdevenint un gran èxit gràcies als 266 espectadors que han rigut, s’han emocionat i han pres consciencia de problemes socials a les butaques d’aquest emblemàtic cinema de la Vall de Ribes.

A banda de les projeccions, aquest any el festival ha estat ple de moments emotius, com el reconeixement a la seva trajectòria al periodista Àlex Gorina, crític i enamorat del cinema o la projecció del documental sobre la figura d’en Ramon Barnils, Barnils, tal com raja amb la presència dels seus familars i col·loqui amb el seu fill Andreu Barnils i Joan Vila, del Grup Barnils.