CINECLUB ADLER DE LLORET DE MAR PRESENTA CURT.DOC MÒBIL

CURT.DOC MÒBIL

Divendres, 8 de juny de 2012 a les 21:00h al Teatre de Lloret, Cineclub Adler, Associació Cinematogràfica Nanook i Festival Curt.doc presenten una selecció de curtmetratges del Festival Internacional de Curtmetratge Documental de Vidreres.

El Festival Curt.doc, Festival Internacional de Curtmetratge Documental de Vidreres, és únic en aquest gènere en format de curtmetratge que es realitza a Catalunya i a l’Estat espanyol. El festival presenta les propostes de no-ficció (documental de creació, experimental, assaig, collage i fals documental) més innovadores i avantguardistes del panorama internacional. A més de la secció oficial, el Festival ofereix diverses activitats paral·leles entre les quals podem trobar un cinefòrum documental, el premi Nanook a una trajectòria, tallers infantils, activitats per a joves, retrospectives, i projeccions de treballs del festivals a diferents pobles i ciutats al llarg de l’any.

PROGRAMA A CONTINUACIÓ: