CINECLUB AC GRANOLLERS. JA HI HA GUANYADORA DE LA BECA DOCUMENTAL

Informació de ARA GRANOLLERS que podeu llegir aquí

Núria Nia, de Lliçà d’Amunt, guanya la beca de cinema documental ‘Vist per…’

La beca està dotada en 4.000 euros i la dóna l’Associació Cultural de Granollers

Dimarts al Centre Cultural es va fer entrega de la segona beca de cinema documental Vist per… que convoca l’Associació Cultural de Granollers, Granollers Audiovisual SL, Vallès Oriental Televisió (VOTV) i l’Arxiu Municipal. S’hi van presentar nou treballs i la guanyadora va ser Núria Nia, de Lliça d’Amunt, amb el treball L’aigua que bull. “He volgut fer un paral·lelisme de les termes romanes de Caldes de Montbui i la vellesa, tot destacant el record dels avis i la memòria històrica”, va afirmar la guanyadora.

Núria Nia és de Lliçà d’Amunt tot i viure a Sabadell i aquest és el tercer documental que realitza. En L’aigua que bull, la trama gira al voltant d’un grup d’avis que passen uns dies a les termes del balneari Broquetas de Caldes de Montbui.

El jurat estava format per Lambert Botey, Agustí Corominas, Berta Diumaró, Marina Estopiñán, Neus Ballús i els representants de Vallès Oriental Televisió (Albert Jordana), Granollers Audiovisual SL (Josep Maria Codina) i Martí Pujadas.

L’estrena i la presentació del documental es farà al Centre Cultural de Granollers de la mà del cineclub de l’Associació Cultural que n’ha estat l’entitat organitzadora. VOTV emetrà el documental i un programa especial amb entrevista a l’autora en un termini màxim de 6 mesos des de la seva presentació.

El jurat va voler destacar també el treball Jesús Peyron, l’home orquestra de Carles Riobó i Toni Tarifa, que tot i no haver estat premiat, les parts organitzadores buscaran el suport per poder-lo tirar endavant.