Cicle de xerrades "Ombres mestres"

Què és "Ombres Mestres"? Doncs un cicle -ara anual- de conferències il·lustrades del Cineclub Associació d’Enginyers, que busca analitzar com utilitzen els grans cineastes els recursos de llenguatge del cinema, rastrejar les constants que caracteritzen un realitzador o moviment cinematogràfic i, finalment, veure com han tractat, fent-ho imprescindible per a la narració, un o altre tema que ens ha semblat atractiu.

Així, en el que serà ja el setè cicle de "Ombres Mestres", que tindrà lloc les tardes de tres dimarts consecutius del proper mes de febrer, atendrem a un tema tan ampli com el de "La música al cinema", a les claus d’un realitzador tan especial com Jacques Tati ia veure com els grans cineastes han fet aparèixer "fotos i Àlbums de fotos" en les seves pel·lícules, fent-los un element essencial de les mateixes.

Per a detalls de coses com què fer per reservar una plaça (a més d’en l’agenda personal), saber la direcció, dates i horari precís de l’esdeveniment, i altres, veure per favor els següents enllaços (n’hi ha un per a cada dia i sessió).

1.- Dimarts 14 de febrer: La música al cinema.

2.- Dimarts 21 de febrer: Jacques Tati.

3.- Dimarts 28 de febrer: Fotos i àlbums de fotos.

Preu entrada 5€