CI&VI FESTIVALS DE CINEMA DE CATALUNYA. JORNADA DE FORMACIÓ I DEBAT

El dia 19 i 21 de desembre els professionals de l’audiovisual tenim una cita indispensable, amb un programa de luxe on es dialogarà sobre diversos aspectes de l’actualitat del sector del nostre país i podrem gaudir amb projeccions gratuïtes de curtmetratges.

L’entrada és lliure, però s’ha de confirmar assistència donat l’aforament limitat de la sala.

Malgrat tot, resistim! És l’eslògan que, en la línia de la jornada anterior, engloba aquesta nova edició, reivindicant l’estat del sector audiovisual al nostre país amb dos esdeveniments claus. D’una banda, la jornada que se celebrarà el dia 19 de desembre a l’Auditori de la Facultat de Comunicació Blanquerna URL, on parlarem, entre d’altres, de la reforma de la Llei de finançament audiovisual i el programa Europa Creativa 2014 amb representants de les principals institucions audiovisuals del nostre país. D’altra banda, el dia 21 de desembre projectarem el palmarès i millor dels festivals membres de la Coordinadora en el marc de El Dia Més Curt, a diversos espais de Catalunya.

Tota la programació aquí