"BORGMAN" i "NEBRASKA" OBREN LA PORTA DEL CINECLUB VIC

Cineclub Vic enceta cicle la setmana que ve amb la guanyadora del Festival de Sitges 2013, Borgman, i amb una de les millors pel·lícules de la temporada passada: Nebraska.

Cita doble ve per començar el cicle de setembre-desembre de Cineclub Vic que s’ha presentat avui en roda de premsa. El cicle arrencarà dimarts 16 amb Borgman, una peculiar faula que ha estat comparada amb Canino i Funny Games però que funciona com un irònic conte de fades per adults. I el dijous 18, Nebraska, pel·lícula programada en motiu del Dia mundial de l’Alzheimer conjuntament amb l’Asssociació de Familiars i Malalts d’Alzheimer d’Osona (AFMADO). Com ha comentat el president de l’entitat, Quim Crusellas, «feia temps que voliem col·laborar per programar una sessió i finalment s’ha fet amb una de les millors pel·lícules de l’any passat». Guanyadora del premi al millor actor al Festival de Cannes, Nebraska, l’últim film d’Alexander Payne ha estat nominada a tots els guardons i festivals de l’any.