ASSEMBLEA GENERAL DE LA FEDERACIÓ INTERNACIONAL DE CINECLUBS. DE L’1 AL 7 D’ABRIL 2013. TUNISIA

De l’1 al 7 d’abril tindrà lloc a Tunis l’Assemblea General de la Federació internacional de cineclubs i un Fòrum mundial de debat sobre l’actualitat del cineclubisme africà, àrab i internacional. Serà un moment de trobada molt important donat la presència ja confirmada de 38 païssos i més de 70 persones.

Les federacions i cineclubs presents són:

Access CINEMA (Irlanda), Afghanistan Federation of Cinema Clubs, Bangladesh Federation of Film Societies, British Federation of Film Societies, Bundesverband Jugend und Film e.V. (Alemanya), Cineclub Bravo (Mèxic), Cinélibre (Suïsa), Cinemaclab Kutaisi (Georgia), Conselho Nacional de cineclubes do Brasil, Danske Børne- og Ungdomsfilmklubber, Eesti Filmiklubide Selts (Estònia), Federação Portuguesa de Cineclubes, Federació Catalana de Cineclubs, Federación Argentina de Cineclubes, Federation Tunisienne de Cine Clubs, Federazione Italiana dei Circoli del Cinema, Federation of Film Societies of India, Kathmandu Film Society, Kelab Seni Filem Malaysia, Magyar Filmklubok es Filmbaratok (Hungria), New Zealand Federation of Film Societies, Norsk Filmklubbforbund (Noruega), Polska Federacja Dyskusyjnych Klubów Filmowych (Polònia), Sveriges Förenade Filmstudios (Suècia), Federación de Instituciones de Cultura Cinematográfica del Uruguay, Fédération des ciné-clubs du Burkina Faso, Federación de cineclubs de Cuba, Fédération des ciné-clubs du Maroc, Croatian Film Clubs Association, Puerto Rico Cine Club, Russian Federation of Film Societies, Cineclub de la Universidad de Chile, Cineclub de la Cinemateca nacional de Ecuador, Sri Lanka Federation of Film Societies i Cinemateca Boliviana.

Per part de la Federació catalana de cineclubs tindrem tres representants: Na Rosa Llinàs, presidenta de la Federació catalana de cineclubs, en Julio Lamaña, com a Secretari General de la Federació internacional de cineclubs i vocal de relacions internacionals de la FCC i l’Olga Iglesias en qualitat de "Observer delegate".

El programa és a continuació: