7a JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ. SANT SADURNÍ D’ANOIA. 29/09/2012

Us volem convocar a la 7ª trobada del cineclubisme català que tindrà lloc a Sant Sadurní d’Anoia el dia 29 de setembre 2012. (Tot seguit el programa d’activitats).

Després de consultar-vos sobre el tema de la matinal de treball, el resultat més votat ha estat el del FINANÇAMENT. És per aquest motiu, i per tal de preparar-nos, que us demanem que ens envieu les vostres inquietuds, preguntes, suggeriments, idees i tot allò que creieu seria bo parlar aquell dia. Nosaltres generarem un document que ens serveixi de punt de partida.

Per exemple fa algunes setmanes us vam proposar un tema de microfinançament (Teaming) del que ningú s’ha interessat, però que podrien ser idees per tractar aquell dia.

A veure si som nombrosos com anys anteriors. Aquestes jornades són una ocassió única per trobar-nos, parlar dels nostres problemes i intentar trobar solucions o línies de treball conjuntes.

Esperem que ens aneu confirmant l’assistència des de ja i quedem a la vostra disposició per qualsevol pregunta o aclaració

A continuació el programa de la Jornada