4 DE JUNY. DIA DE L’ASSOCIACIONISME CATALÀ

Ja s’han adherit al dia de l’associacionisme català el Cineclub de Bigues i Riells, El Cineclub la Seu d’Urgell, el cineclub Amics del Cinema de la Vall de Ribes, el Cineclub Caligari d’Almenara, el Cineclub Adler de Lloret de mar, Cineclub Xiscnèfils de Cerdanyola del Vallès i el Cineclub Vic. Animeu-vos!!

La Federació vol convidar-vos a sumar-vos al Dia de l’Associacionisme català i proposar-vos la projecció de la pel·lícula "Rebobine por favor" (2008) de Michel Gondry.

La proposta és que el dia 4 de juny (dissabte) o un dia proper, i en motiu d’aquesta celebració, els cineclubs propossésiu una jornada de portes obertes (visita a la cabina de projecció, explicació de com funciona el cineclub, regals de merchandising,… el que volgueu) a la vostra població per tal de fer conèixer l’entitat a les persones de la vostra ciutat. Per dinamitzar aquest acte la FCC us facilitaria els drets de la pel·lícula "Rebobine por favor" de Michel Gondry, una peli divertida que és un molt bon exemple de la capacitat d’organització de la societat civil. I sobretot és una peli molt cinèfila. Teniu més info a: http://www.filmaffinity.com/es/film926590.html

Per presentar-nos a la subvenció necessitarem una carta de suport dels cineclubs interessats. Contesteu el formulari