2012 BASES que han de regir la concessió de subvencions a l’ORGANITZACIÓ, PROMOCIÓ I DIFUSIÓ de FESTIVALS, MOSTRES I CICLES AUDIOVISUALS A CATALUNYA

Un adjuntem en pdf les Bases reguladores especificades a l’enunciat, que van ser publicades al DOGC (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya) núm. 6138, el passat dia 30 de maig.

Durant aquest mes de juny (no podem garantir quin dia serà) publicarem la Resolució de la convocatòria corresponent que, a més de detallar la dotació econòmica per partides pressupostàries, fixarà el termini per a la presentació de la sol.licitud i tota la documentació requerida en aquestes Bases reguladores.

Degut al retard en la publicació de la convocatòria i donat que moltes activitats audiovisuals ja s’han dut a terme durant el primer semestre o estan a punt d’iniciar-se, enguany el termini de presentació queda escurçat a 15 dies hàbils des de l’endemà de la publicació de la Resolució de convocatòria al DOGC. És per aquest motiu que us enviem aquest comunicat per tal que pugueu fer les vostres previsions amb suficient antelació.