Scroll down

Fitxa tècnica

Direcció: Jessica Hausner

Guió: Géraldine Bajard, Jessica Hausner

Repartiment: Emily Beecham, Ben Whishaw, Kit Connor, Leanne Best, Kerry Fox, David Wilmot, Goran Kostic, Andreas Ortner, Andrew Rajan, Sebastian Hülk, Lindsay Duncan, Phénix Brossard, Yana Yanezic

Producció: Àustria, UK, Alemanya

Any: 2019

Idioma original: anglès

Versió: VOSC

Durada: 105′

Format: Arxiu digital

Gènere: ficció

Sinopsi:

Alice és una mare soltera que cria plantes en una empresa que busca desenvolupar noves espècies. És la responsable del reeixit últim disseny de la seva companyia: una bella planta de gran valor terapèutic: si es troba en les condicions òptimes, garanteix a qui la consumeixi sentir una cosa semblant a la felicitat. Un dia, Alice, en contra de les normes de la seva empresa porta una planta a Joe, el seu fill. Tots dos la bategen com “Little Joe”. A mesura que creix, Alice comença a entendre que potser la seva nova creació no és tan inofensiva com en suggereix el nom.

Premis i festivals:

2019: Festival de Cannes: Millor actriu, Nominada Palme d’Or Jessica Hausner Strasbourg European Fantastic Film Festival Special Jury Menció com a Millor Film